arenys

Poques vegades amb passa pro avui tinc de fer un esforç per pogué escriure i aconseguí fer critica de algun tema i no ho aconsegueixo, ja que tot el dia  tinc posat dins el meu cap  el nom d´Arenys, o sigui que tots els intens que faig per escriure un article diferent sense escriure el nom d´Arenys  m’és impossible, ja que avui sense volgué els meus dits actuen per el seu compte i no paren de  teclejar el nom d´Arenys continuadament. Ja aquet nom ja m’era molt familiar de minyó  quant visitàvem amb els meus pares  aquesta vila i compraven “ nous d´Arenys” que eren els confits mes clàssics de aquesta vila, o sigui que eren casi be  com pilotes de pin pon cobertes  de sucre blanc aromatitzat, tanmateix el nom de Aquesta vila també es molt conegut arreu del Mon i en especial per els alemanys  per la seva platja, per el seu port esportiu i per la seva llotja de peix, el  pòsit de pescadors , pro d´Arenys ni han dos ja que tenim Arenys de Mar i Arenys de Munt, i en aquet últim era un  lloc molt indicat per anar a cercar bolets,ja que llavors  els seus boscos encara no eren massa visitats per els estrangers, i es aquí ha on avui jo tinc en el meu pensament esperant el dia de demà, ja que es molt possible que aquesta vila sigui noticia , jo crec aquet  lloc ha sigut una gran troballa per tots els que estan ansiosos de noticies sensacionals i que gracies a aquet poble de 8. mil habitants  molts medis periodístics, i les TV s’han aprofitat per fer-ne noticia, cosa que el ressò de un simulacre de referèndum  ha arribat fins i tot a les orelles dels que encara enyoren el Franquisme i segueixen desconeixen la democràcia, entre ells  molts descendents  de  pros-ti-tu-tes  i els de  Una Grande y Libre.

Anuncis