franciapais catala

A quin personatge i ha quin partit tenim de votar a les properes eleccions Autònomes o Generals ? Aquesta es la pregunta que me estic fen ja fa molt de temps, i estic convençut que son molts els ciutadans que es troben desorientats com jo, ja que de tot lo que tenim al mercat actualment  no veig a ningú que s’han pugui donar  ni cinc cèntims, ja que tota aqueta colla de candidats de diversos partits ja coneguts per tots nosaltres i que pretenen ser erigits ales properes eleccions no mereix cap d’ells la meva com així i la de molts de vosaltres la nostre confiança, ja que el que no esta implicat am afers de corrupció de cobrar amb especies o de desviaments de capital o de aprofitar-se del poder de la seva poltrona per afavorir a la seva família o amics de pupitre  no ni ha cap que mereixi  segons al meu parer de ser elegit, o sigui que  aquesta colla de galifardeus  ja se els  vist masses vegades el cul. S’ha imagineu si  per desgracia sortís elegit de president de Govern al bavós del  Sr Rajoy ? ó el Pepe Blanco o el titella de Albert Ribera ? en fi, jo soc del parer que amb la situació que ens trobem en aquets moments  els catalans lo millor es declarà una guerra amb França i fer trampes, o sigui deixant-se guanyar i així pogué ser conquerits per els francesos i dependre del govern francès, a  veure si  aquesta preposició els hi apeteix a  la resta dels països catalans i sumem les nostres forces.

