imagesAprofitant en un moment que el meu cap encara i toca, me hi permès fer un comentari a un amic meu que ja ens coneixem fa uns anys, i que li hi dirigit  l’escrit a un bloc determinat, pro un cop i llegit el meu comentari i cregut que era força aprofitable per insertar-lo en aquet bloc, ja que així m’estalvio la feina de trencar-me el cap buscant nous motius per criticar.

“N´obstan Eduard avui la Maria toca un tema que l´encertat, ja que gracies a las lleis actuals son molts els delinqüents que operant a Espanya sabent d’antelació que si els enxampant no els engarjolaran, lo que me ha fet gracia del seu escrit es lo del “ Domunt” i el seu record de les taules petitòries presidides per les dames que tenien el cony mes rovellat que els canons de Montjuic, entre elles las Condeses, Duquesses , i la mateixa dona d’en Franco. Jo crec que la Maria encara enyora aquelles desfilades de la Guàrdia civil que en el dia d’avui en els anys del Caudillo  moltes dones i les fulanas dels salvadors de la pàtria, aprofitaven el pas d’aquets per llançar-se amb llagrimes als ulls sobre els ombres d’aquets abraçant-los al crit de VIVA LA GUARDIA CIVIL.
Així mateix Eduard, et recordo que ni tu ni jo tenim res a celebrar en el dia d’avui, o sigui que els catalans tindríem d’estar tot el dia tancats a casa, i oblidar-nos de les males i fetes que feren els castellans andalusos que junts a una part de la púrria sortida de les presons foren els que anaren a robar i sotmetre als natius de la Amèrica i centro Amèrica avui fa 517 anys, o sigui que foren aquets els primers causants de importar-nos la sifilis i altres enfermetats venereas com aixi de ser els que engendraren els primers mestissos per arreu del Mon on conquistaven, ja que lo seu era matar ,sotmetre, follar,i robar als natius d´aquets  països conquerits per  apoderan-se de tot el or  en nom dels reis d´Espanya.

Anuncis