canal_logo_tv3 Quina força o maledicció pot existir  que al llarg de la meva llarga vida encara no hi  aconseguit veure mai un final feliç entre amics catalans i valencians, o sigui que la germanor o amistat entre catalans i valencians  pogués ser  eterna, o sigui fins que la mort  ens ha separés, moltes han sigut les amistats que i tingut amb valencians ja que per circumstancies de la vida i tingut de compartí llocs que per la força tenía de compartir amb valencians, en aquet cas de compartir per la força feina i llitera, fou al servei , ja que estava embarcat i en aquet lloc no podies escollir els companys o sigui et tocava el que et tocava, va ser una sort per mi tenir gran amic un alacantí que va ser com un germà durant casi dos anys, , en aquet temps varem compartir tot des de  la fam a les alegries sempre junts, o sigui que desprès d’anys encara guardo un gran record d’aquella amistat, pro no tots els valencians que vaig anar coneixen al transcurs de la meva vida no foren con el meu amic Mas d´Alacant, ja que desprès de tenir contactes comercials amb dos valencians  amb negocis diferents vaig ser traït les dues vegades, ja que me trairin  con va  fer el Judes amb Jesús , o sigui que foren uns falsos amics. no obstant per aixó no  tinc de posar al mateix sac a tots els valencians, pro lo que ara  me pregunto : Per quina raó alguns valencians deprecien als catalans ? i entre aquets grup que mes ens odien ja el Sr Francisco  Camps, que sense cap engany i a cara descoberta  ens demostra una clara aversió a tot lo que  prové   de Catalunya, la  ultima demostració la de privar que TV3  no sigui visible a Valencia, ja que la seva obsessió de tancar repetidors de TV catalana dona a entendre que desprecia i odia  als catalans.

Anuncis