Cada dia quan ja i llegit i haver escoltat a les primeres hores del mati les  noticies del dia ,  m’han  dono compte que en aquet Mon cada dia esta mes ple de borregos que de persones que se serveixen de la seva pròpia personalitat, o sigui que quan escric  la paraula “borrego”  me refereixo a les persones faltades de personalitat i que innocentment donen suport a uns politics o de aficionats a aquesta tasca que sol es dedicant a la política per un fi personal , o sigui que entre aquets politics i pretendents a formar part de qualsevol grup polític  podem trobar-ne de tots els nivells culturals i socials, ja que dins aquets grups de  polítics ni han de molt pocavergonyes, ja que molts quan ja tenen el càrrec es dediquen a desviar els diners que estan destinats per cobrir les necessitats dels desemparats o altres funcions per desviar-los a la seva butxaca, altres politics se serveixen del seu càrrec per endollar als seus familiars i amics per tenir un futur garantit , i també per fer-los servir per testaferros per així pogué camuflar lo que han robat al llarg del seu mandat, altres s’ha les empesquen totes per lliurar-se d’anar a la presó, o sigui per tenir immunitat  per si arriba el cas que el dia de demà fos demandat judicialment, i l’acusessin de haver comes algun desfalc o irregularitat monetària en alguna institució o empresa que  hagués presidit en anys anteriors, en fi que quant jo sento a parlar a alguna persona que innocentment o mal intencionadament  fa campanya a favor d’algun candidat , es quant se m’escapa la pixera  i m’excito per a continuació escriure el seu nom a la llista  en que tinc anotats els noms dels borregos que hi  conegut al llarg de la meva llarga vida, o sigui que cada dia quant m’han vaig a dormir repasso la llista i en sumo uns quans mes.

Nota: No obstant tampoc crec jo  que tots els politics son uns pocavergonyes, ja que de segur ni deuen haver de molt  honrats i que s’entreguen amb cos i anima per el be dels ciutadans.

Anuncis