Com deia Albert Einstein ‘’ Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro’’ (* pels que es pensen que una frase meva escrita amb castellà ha acabat amb la nació catalana: Hi ha dues coses infinites: l’Univers i l’estupidesa humana. I de l’Univers no n’estic segur)

L’estupidesa humana és infinita. Però aquesta estupidesa es multiplica segons amb quines societats. La societat més estúpida que hi ha al món és la catalana independentista.

I perquè dic això? És que m’he tornat espanyolista?

No, tranquils, faltaria més. Només estic posant el meu punt de vista més naturalista. Fred, crític.

Totes aquestes paraules, venen després de succeir una bona colla de fets contra la meva associació, contra el meu projecte i la meva il·lusió, Reagrupament.

En els últims dies la campanya de difamació, el joc brut, de nou la estupidesa humana, s’ha imposat. Diversos diaris digitals,  han difamat una informació no vera. Que hem de fer ara?

Ara el que cal és que ens qüestionem si de debò aquests mitjans de comunicació, en aquest cas diaris digitals, són objectius. En tot cas, tot anava arran d’un correu fals de la ex-membre de la Junta Directiva de Reagrupament ,Sandra Lomas. Anteriorment però des dels mateixos diaris, ja s’havia difamat contra ella, i el seu rang a Reagrupament. El seu rang que segons informaven aquests mitjans, era assumpte de faldilles. Quin mitjà de comunicació seriós es pot permetre emetre una informació tan subjectiva com aquesta?

No cal dir que aquests mitjans són independentistes.

Un dels diaris digitals que més ha criticat Reagrupament sense posar arguments objectius a la taula, ha demanat disculpes als lectors per aquest error tan greu.

Tot i així, la ‘disculpa’ si es que es pot dir així,ha acabat derivant a una nova acusació. No rigueu,no! Te tela.

Sense cap mena dubte, la rancúnia, la gelosia, la ràbia, han acabat amb el mer fet de dir ‘’Disculpeu ens hem equivocat’, i derivat a dir ‘Tot el malentès de dimecres no s’hauria produït davant de l’atenció als mitjans que fa qualsevol partit polític professionalitzat. A Reagrupament, en canvi, les dificultats per aconseguir una versió oficial són constants, impossibilitant moltes vegades que els que no gaudim del favor dels seus dirigents puguem informar seguint les pràctiques professionals habituals. Sense anar més lluny, encara esperem que algú ens atengui per confirmar-nos la dimissió de Sandra Lomas i Imma Prat, que presumiblement va tenir lloc dimarts.

L’Article es diu professionalitat. Això és professionalitat? A mi també m’agradaria els dies que no faig els deures dir-li al professor, que el dia anterior vaig estar intentant copiar els apunts, pero com que no els tenia doncs no vaig poder fer els deures. Però callo, per què tot i així no tinc la raó.

Una justificació irresponsable on han tornat a acusar Reagrupament. Acusar del seu propi error.

Passem dels diaris digitals a la xarxa social Facebook, on fa temps que la majoria d’independentistes propers a CiU i ERC, difamen en els seus estats, insulten, i discriminen a Reagrupament. I alguns ens pensàvem que aquestes coses només la feien els espanyols… L’ús dels insults com a font de raonament. Vergonya senyors vergonya.

Fins i tot, en tenim molts de grups en contra de Reagrupament, fets per independentistes. I perfils falsos tampoc poden faltar. Abans d’ahir per exemple es va crear un perfil fals, d’en Joan Carretero.

Sigui qui sigui, m’agradaria que si em llegeix faci la reflexió : De que em serveix a mi, criticar als altres independentistes que volen el mateix que jo?

Bé doncs espero que algun dia entre uns i altres, puguem vèncer la nostra estupidesa i aconseguim allò que la majoria volem abans que el poder/diners.

Davant de tot és necessari que la vida sigui tal manera, que l´home treballi i lluiti únicament per ésser útil als seus semblants”.

Cordialment,

Un independentista preocupat

Josep Prat

Anuncis