Fa pocs dies que vaig fer uns comentaris entre amics referent a l’homenatge que dedicaren uns quants milers de seguidors al l’equip de basquet del CFB als jugadors que feren possible guanyar la Copa d’Europa, cosa res a criticar que se sumessin mes de 4.mil persones en el Palau – Pabelló Blau Grana, pro lo que si que amb vaig permetre criticar és que aquestes 4 mil persones paguessin una entrada de 10 € amb el sol fi d’anar aplaudir i homenatjar a l’equip per cridar VIVES i VIVA la Mare que els va parir. Un cop els meus amics llegiren la meva critica vaig haver d’amagar-me ja que casi tots ja tenien la pedra a la ma.

Vaig llegui  ara fa dos dies que el San Papa a estat a Portugal , a mes vaig veure per medi de la TV les imatges d’unes centes de milers de persones que es rendien als peus del Papa donen mostres d’afecte i estimació a aquesta persona con si aquet fos un Deu, cosa que me va sorprendre molt que desprès de les noticies que dia si i altra també ens assabenten  de les denuncies en contra alguns sacerdots i entre ells fins i tots bisbes que s’els acusa de pedofols  que encara heguin tants milers de persones disposades a rendir honors a aquets i vulguin obliar els pecats d´aquets.

Pro lo que encara es mes sorprenent es que desprès de la noticia  que el Tribunal Superior de Justícia de València  va anunciar el reobri ment del cas que el Sr  Francesc  Camps es sospitós d’estar implicat referent a uns vestits fets a mida ja no amb queda cap dubte que una gran quantitat de ciutadans  pensen diferent, o sigui, que robar o estafar, com aixi omplir-se les butxaques amb fets delictius  ho trobant con un fet normal, i el blanc o veuen negre, i lo negre o veuen blanc, ja que ahir mateix per la tarda el PP organitzaren a Valencia un gran homenatge al Sr Camps, i en el que acudiren milers de simpatitzants,  o sigui que le lletra del tango Segle XX s´ajusta com anell al dit en aquets fets.     Siglo veinte Cambalache.

Anuncis