En algun lloc sobre l´arc de Sant Martí
pujant alt
hi ha una terra que vaig sentir una vegada
en una nana

En algun lloc sobre l´arc de Sant Martí
els cels són blaus
i els somnis que t’atreveixes a somiar
realment es fan realitat

Un dia li desitjaré a un estel
i faré aixecar els núvols a la meva esquena
On els problemes s’escorren com a gotes de llimona
mes allà del cim de les xemeneies
allí és on em podràs trobar

En algun lloc sobre l´arc de Sant Martí
els ocells blaus volen
els ocells volen sobre l´arc de Sant Martí
per que llavors? oh! perquè jo no puc?

En algun lloc sobre l´Arc de Sant Martí
pujant alt
hi ha una terra que vaig sentir una vegada
en una nana

En algun lloc sobre l´arc de Sant Martí
els cels són blaus
i els somnis que t’atreveixes a somiar
realment es fan realitat

Anuncis