Es sorprenent que en un país com Catalunya tinguem tanta quantitat d’ ineptes  que ocupin càrrecs de mandataris, i encara és mes sorprenent que encara hi hagi ciutadans que els voten per ocupar càrrec, o sigui que  el cas que avui i dedico la meva atenció és referent als candidats per l’alcaldia de Barcelona, cosa que me dona motiu per donar-me compte que una part de ciutadans que voten a a aquets ineptes que volen ser manaires amb tots els meus respectes  son persones faltades d’experiencies i que no han viscut gaire i ignoren els currículums d’aquets pretendents a l’alcaldia, o en cas contrari son persones que tenen interessos personals per votar-los.

Aquets escrit son opinions meves  molt personals i sense intenció d’ofendre a ningú, pro com tothom es lliure de pensar exposo la meva opinió, cosa que altres tindran altres opinions.

En primer lloc menciono al Sr Hereu que actualment és l ´alcalde de Barcelona, cosa que per les seves fetes,demostracions i projectes ha demostrat ser un incapacitat per ocupar aquet important càrrec, apart la seva forma d’expresar-se és al meu veure lo que abans a la meva joventut cataloga-ban de marieta, deu vos guard que aquet és tingut d’anar a fer el servei militar als meus temps, ja que l’eren nombrat com a mínim “capità de jardins”i és que la seva personalitat no el fa apte per un altre càrrec.

No deixem de Banda al Sr Trias , aquet també per circumstancies que ell reconeix apart de ser metge no li va la “R”, apart la joventut d’aquets home ja fa temps que li va caducar, o sigui que es una persona que ja tindria d’estar jugant a la petanca, cosa que o passaría millor que ocupar càrrec d’alcalde a aquestes hores, pro com que dels que és presenten a candidat no ni ha cap que valgui 5 ctms és possible que aquet encara sigui el guanyador de la cursa.

A rengla seguida tenim els representen ERC Sr Portabella., aquet si que demostra una joventut capacitada per moures amb mes salero que altres, n’obstan el company que li fa costat li pot reportar molts disgustos i contratemps, ja que el Sr Laporta allà on va deixa molts escàndols

 Del d’ICV i de el CS ja no els i dono cap importancia i no val la pena perdre el temps parlar d´aquets. ja que per el meu pensar els primers son un 0 a l’esquerra o sigui que  son uns illuminats de molt baixa tensió i els altres uns anticatalans de merda.

O sigui que la sort que jo tinc es que no visc a Barcelona, cosa que me permet donar ànims als que teniu la desgracia de viure a Barcelona i que perdéreu un temps per anar a votar los.

Que Deu vos agafi confessats ja que de disbarats en véreu molts.

Anuncis