No és necessari perdre un dia per reflexionar.

Falten pocs dies perquè finalitzi la campanya electoral per escollir el millor alcalde que tots voldrem per la nostre ciutat, cosa que en aquests moments jo ja no se a qui escollir, ja que desprès d’haver llegit les propostes de cada un d’ells tinc les meves dubtes, encara que jo tinc una avantatja al ser de poble, ja que en el meu  poble sols es presenten dos candidats, o sigui els que viviu en les grans ciutats si que  o teniu mes complicat ja que segons hi llegit  a la ciutat de Barcelona es presenten uns 25 aspirants per ser nombrat  alcalde, estic segur que pels barcelonins  el problema d’escollir un candidat o teniu mes difícil que els vivim a pobles petits, ja que entre tants aspirants vos deveu fer un embolic, segur que dins  els components de la vostres famílies tampoc tots estareu  d’acord a votar al mateix candidat que a elegit l’avi o el pare, en fi que cada un tindrà un candidat  preferent, i aquets serà diferent del que han escollit  la resta de la família.

Pro lo que jo vos recomano es que no confieu masa amb les promeses d’aquets candidats, ja que entre els 25 candidats cap d’ells cumplirá les promeses que s’han compromès en el curs de la campanya electoral, o sigui que no val la pena que entre vosaltres armeu la de San Quintin si no surt elegit el vostre candidat preferit.

En fi que d’incumplidors i pocavergonyes l’infern n’esta ple

. .

Anuncis