.De sobres se que molts de vosaltres esteu esperan els fins de setmana per contemplà i gaudir per medi de la TV las retransmissions de la Formula I i veure quin és el pilot que acumula mes punts, i estar pendent del pilot Alonso per aplaudir-lo en quan aquet destaca pilotan un Ferrari, cosa que a un servidor ni fu ni fa aquet tal Alonso, ja que de xuletas n’estic far, i allò mes sorprenen és que aquests pilot espanyol estigui tan ben valorat per una gran part de ciutadans espanyols i catalans i ignoren o volen ignorar que de patriota espanyol aquests pilot  d’espanyolisme el sent menys que jo, ja que no tributa amb els seus ingresos a l’estat espanyol, ja que aquest pilot té la residencia a Suiza, o sigui que aquet no deixa  ni un € a Espanya, no obstant pot presumir d’haver aconseguit ser premiat amb el premi “Principe de Astutias”

En fi que quant t’enteres d’aquets xunxullos ja fot fàstic veure tants addictes enganxats al Televisor.

Pro lo que mes m’encent  és que estic llegint en aquets moments que la nostre TV catalana  és desembossa 15 milions de € anuals pel dret de retransmetre la Formula I, a mes del cost del personal desplaçat compost de tècnics i informadors, o sigui el cost d’aquets  desplaçaments i costos d hotels, es un secret molt ben guardat, o sigui és un secret molt ben tapat.

.Perdoneu-me els que esteu pendents de veure les transmissions de Formula I, pro és que jo ja n’estic mes que fart, i com jo també uns quants mes que pensem que amb aquets 15 milions d’€ la TV 3 o  la Generalitat com a subsidiari podria empleat-los amb quelcom que reportes ajudes a molts necessitats.